Facebook kontra Instagram.

Ostatnio zaczęłam nieco testować reklamy i możliwości Instagrama i robiłam research potencjału tego kanału marketingowego.

Z moich obserwacji wynika, że to co ma FB nie ma IG i odwrotnie.

Możliwości reklamy jakie daje FB są ogromne, jednak przy źle dobranej strategii, czy też formie reklamy, można stracić zainwestowane pieniądze. To co jeszcze działa na FB, to są prowadzone transmisje live na fanpegach, które nie mają tak ucinanych zasięgów jak posty.

Facebook jako reklama jest świetny do promowania różnego rodzaju wydarzeń.

Nieocenioną wartością facebook’a są grupy zamknięte, gdzie wiele osób jest aktywna, można nawiązywać wartościowe relacje, dzielić się wiedzą i poszerzać własną.

Z postem na FB jest coraz trudniej się przebić, ze względu na niską docieralność, tej formy przekazu.

Instagram poza lansem, który aż uderza po oczach, ma ciekawą opcje Stories i tu widzę ogromny potencjał.

Insta Stories można wykorzystać nie tylko do opowiadania historii z życia firmy czy pracy zza kulis, co jest dosyć ciekawą i i interesującą formą, ale przede wszystkim do edukacji.

Co mam na myśli?

Poprzez Insta Stories możecie edukować swoich klientów, na temat tego jak wygląda Wasza usługa i co dzięki niej może zyskać Wasz klient.

Im bardziej kreatywnie podejdziecie do tego zadania, tym większe będzie zainteresowanie ze strony Waszych klientów. Bardzo fajną opcją są też ankiety, żeby móc dowiedzieć się więcej o upodobaniach Waszych klientów

A jakie są Wasze doświadczenia, wolicie Facebook czy Instagram do promowania biznesu?

Chcesz być na bieżąco z nowinkami dotyczącymi prowadzenia skutecznego biznesu beauty,  zapisz się do mojej listy, której członkowie systematycznie otrzymują ode mnie  materiały szkoleniowe. Zobacz wyzwanie #zyskownybiznes.

Odbierz prezent

 

Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej według Aleksandra Necel-Kozioł
Załaduj więcej w BLOG

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

sprawdź również

Jak w szybki sposób zwiększyć zyski w biznesie beauty?

  Zdarzyło Ci się zainwestować pieniądze w nieskuteczną reklamę? Ile razy zdarzyło Ci…